Lesson 13 Grammar


ဝါက်

1.わたしは パソコン(ぱそこん)が 欲(ほ)しいです。
2.わたしは てんぷらを(が) 食(た)べたいです。
3.わたしは フランス(ふらんす)へ 料理(りょうり)を 習(なら)いに 行(い)きます。

၁။ ကၽြန္ေတာ္ ကြန္ျပဴတာလိုခ်င္တယ္။
၂။ ကၽြန္ေတာ္ tenpura စားခ်င္တယ္။
၃။ ကၽြန္ေတာ္ျပင္သစ္ကို ဟင္းခ်က္သင္ဖို႔သြားမယ္။

၁။ ကျွန်တော် ကွန်ပြူတာလိုချင်တယ်။

၂။ ကျွန်တော် tenpura စားချင်တယ်။

၃။ ကျွန်တော်ပြင်သစ်ကို ဟင်းချက်သင်ဖို့သွားမယ်။

ဥပမာစာေၾကာင္းမ်ား

1.今(いま) 何(なに)が いちばん 欲(ほ)しいですか。
…うちが 欲(ほ)しいです。
2.夏休(なつやす)みに どこへ 行(い)きたいですか。
…沖縄(おきなわ)へ 行(い)きたいです。
3.きょうは 疲(つか)れましたから、何(なに)も したくないです。
…そうですね。きょうの 会議(かいぎ)は 大変(たいへん)でしたね。
4.この 週末(しゅうまつ)は 何(なに)を しますか。
…子(こ)どもと 神戸(こうべ)へ 船(ふね)を 見(み)に 行(い)きます。
5.日本(にほん)へ 何(なん)の 勉強(べんきょう)に 来(き)ましたか。
…経済(けいざい)の 勉強(べんきょう)に 来(き)ました。
6.冬休(ふゆやす)みは どこか 行(い)きましたか。
…ええ、行(い)きました。
どこへ 行(い)きましたか。
…北海道(ほっかいどう)へ スキー(すきー)に 行(い)きました。

၁။ အခုဘာကိုအလိုခ်င္ဆံုးလဲ။
အိမ္လိုခ်င္တယ္။
၂။ ေႏြရာသီပိတ္ရက္မွာ ဘယ္ကိုသြားခ်င္လဲ။
အိုခီနာဝါကို သြားခ်င္တယ္။
၃။ ဒီေန႔ပင္ပန္္းခဲ့လို႔ ဘာမွမလုပ္ခ်င္ဘူး။
ဟုတ္တယ္ေနာ္၊ ဒီေန႔အစည္းအေဝးက ပင္ပန္္းခဲ့တယ္ေနာ္။
၄။ ဒီတပတ္စေန၊ တနဂၤေႏြမွာဘာလွပ္မလဲ။
ခေလးနဲ႔ Kobe ကိုသေဘၤာၾကည့္ဖို႔သြားမယ္။
၅။ ဂ်ပန္္ကို ဘာေလ့လာဖို႔လာခဲ့တာလဲ။
စီးပြါးေရး(ပညာ)ေလ့လာဖို႔လာခဲ့တယ္။
၆။ ေဆာင္းရာသီပိတ္ရက္မွာ တစ္ေနရာရာကိုသြားခဲ့သလား။
အင္းသြားခဲ့တယ္။
ဘယ္ကိုသြားခဲ့သလဲ။
Hokkaido ကိုႏွင္းေလွ်ာစီးဖို႔သြားခဲ့တယ္။

၁။ အခုဘာကိုအလိုချင်ဆုံးလဲ။

အိမ်လိုချင်တယ်။

၂။ နွေရာသီပိတ်ရက်မှာ ဘယ်ကိုသွားချင်လဲ။

အိုခီနာဝါကို သွားချင်တယ်။

၃။ ဒီနေ့ပင်ပန််းခဲ့လို့ ဘာမှမလုပ်ချင်ဘူး။

ဟုတ်တယ်နော်၊ ဒီနေ့အစည်းအဝေးက ပင်ပန််းခဲ့တယ်နော်။

၄။ ဒီတပတ်စနေ၊ တနင်္ဂနွေမှာဘာလှပ်မလဲ။

ခလေးနဲ့ Kobe ကိုသင်္ဘောကြည့်ဖို့သွားမယ်။

၅။ ဂျပန််ကို ဘာလေ့လာဖို့လာခဲ့တာလဲ။

စီးပွါးရေး(ပညာ)လေ့လာဖို့လာခဲ့တယ်။

၆။ ဆောင်းရာသီပိတ်ရက်မှာ တစ်နေရာရာကိုသွားခဲ့သလား။

အင်းသွားခဲ့တယ်။

ဘယ်ကိုသွားခဲ့သလဲ။

Hokkaido ကိုနှင်းလျှောစီးဖို့သွားခဲ့တယ်။


 



 

Comments

Popular posts from this blog

Lesson 12 Grammar

Lesson 9 Grammar

Lesson 8 Grammar